KLACHTENPROCEDURE

 

  • Als bezoeker van onze webwinkel heeft u het recht om een klacht in te dienen.

Wij doen onze uiterste best om uw bestelling met de grootste zorg uit te voeren. Mocht u ontevreden zijn, kunt u dit kenbaar maken bij onze klantenservice. Wij zullen proberen u een passende oplossing voor te stellen.

Als u hier niet tevreden mee bent en we komen er samen niet uit dan bestaat er ook een mogelijkheid om schriftelijk of per email een klacht in te dienen bij de Online Geschillencommissie.

  • Online Dispute Resolution (ODR)

ODR is een vorm van alternatieve geschillenbeslechting: een alternatief voor de gang naar de rechter. Deze vorm is goedkoop en snel in vergelijking tot een gerechtelijke procedure. De Europese Commissie heeft het ODR Platform opgestart. Hier kunt u een klacht over een online aankoop tegen een onderneming indienen. De klacht wordt behandeld door een erkende instantie van Alternatieve Geschillenbeslechting.

Hoe gaat het in zijn werk?

  • Een klacht indienen

Een klacht indienen over producten of diensten die u online heeft gekocht.

  • Geschillenorgaan kiezen

Samen met de ondernemer de onafhankelijke instantie kiezen die uw klacht moet behandelen.

  • Uw klacht oplossen

Volg via de site van de Online Geschillencommissie hoe de behandeling van uw klacht verloopt.

 

 

© 2015 - 2020 Retro & Design - 2nd hand collectibles - Webshop voor Retro-Vintage woonaccessoires | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel