VERKOCHT

Artikel 107 van 969

Ontgrendel je brein met deze klassieker! Jumbo Master Mind uit 1987

Artikelnummer: SP-4557-23

VERKOCHT


Ontgrendel je brein met deze klassieker! Jumbo Master Mind uit 1987

  • Vervaardiger: Jumbo
  • Vervaardigingsdatum: 1987

Los de code op!

Productbeschrijving
Vervaardigd door Jumbo in 1987, is deze vintage klassieker meer dan zomaar een spel - het is een prachtige oefening in logisch denken. Laat uw hersenen kraken terwijl u de uitdaging aangaat om de code te kraken. Dit specifieke exempllar werd in 1987 geproduceerd door Jumbo Spellen

Deze Jumbo Master Mind uit 1987 is niet alleen een reis terug in de tijd, maar ook een kans om je denkvermogen te testen en te verbeteren. Tussen 1970 en 1980 zijn er wereldwijd meer dan 30 miljoen exemplaren van het spel Mastermind verkocht, wat getuigt van de blijvende aantrekkingskracht en de intellectuele uitdaging die het spel biedt.

Conditie
Dit exemplaar verkeert in een goede vintage staat met normale kleine sporen van gebruik en aan leeftijd gerelateerde slijtage. De foto's, die deel uitmaken van de gedetailleerde beschrijving, vertellen het verhaal van deze tijdloze klassieker.

Afmetingen

  • Hoogte: ca. 3,5 cm.
  • Lengte: ca. 31,5 cm.
  • Breedte: ca. 13,5 cm.

Dus, durf jij de uitdaging aan te gaan? Los de code op en beleef uren plezier met deze Jumbo "Master Mind". Een tijdloos spel voor de ware denkers!


"Mastermind: Ontrafel de Code van Strategie en Denkkracht!"

Mastermind is een klassiek bordspel dat oorspronkelijk is bedacht door Mordecai Meirowitz in 1970. Het is een tweespelerspel waarbij de ene speler (de codemaker) een geheime code maakt door gekleurde pinnen in een bepaalde volgorde te plaatsen, en de andere speler (de codekraker) probeert de code te raden.

De code bestaat meestal uit vier pinnen, en er zijn verschillende kleuren waaruit gekozen kan worden. Na elke poging geeft de codemaker feedback in de vorm van gekleurde pinnen, die aangeven hoeveel pinnen correct zijn geplaatst en hoeveel van de juiste kleur zijn maar op de verkeerde positie.

Het doel van de codekraker is om de geheime code te achterhalen binnen een beperkt aantal pogingen. Mastermind vereist strategisch denken en deductieve vaardigheden, waardoor het een populair spel is geworden voor liefhebbers van denkspellen.

Land van herkomst
Nederland - Holland

Soort object
Denkspel - los de verborgen code op!

Onderwerp / Thema
Combinatie - deductie - puzzel - logisch denken

Categorie
Vintage spellen

Kleur
Meerkleurig

Aantal spelers
Geschikt voor 2 spelers

Leeftijd
Vanaf 9 á 12 jaar

Moeilijkheidsgraad
Eenvoudig te leren

Taal van spelregels
Duits - Engels - Frans - Nederlands

Speelduur
15 tot 45 minuten

Auteur(s)
Mordecai Meirowitz

Uitgever
Jumbo Spellen (Hausemann & Hötte)

Vervaardiger
Jumbo Spellen

Merk
Jumbo

Materiaal
Karton - plastic

Bijzonderheden
Speluitleg op de onderkant van de doos

Tijdperk
1987

Kwaliteit
Goede vintage staat

Hoogte
3,50 cm

Lengte
31,50 cm

Breedte
13,50 cm

Verzendmethode
Pakkketpost met track & trace

© 2015 - 2024 KENKO | RETRO & DESIGN - 2nd hand collectibles - Webshop voor Retro-Vintage woonaccessoires | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel