Verzending en bezorging met PostNL
Verzending naar Nederland:

 

Thuis bezorgen PostNL
Vanaf € 6,75

Het pakket wordt door PostNL bezorgd. Bent u niet thuis als zij uw pakket bezorgen? Dan proberen zij het standaard af te leveren bij uw directe buren. Lukt ook dit niet? Dan laat de bezorger een bericht voor u achter. Hierop vindt u een ‘niet-thuis-code’: met deze code kunt u dezelfde dag tot 22.00 uur aangeven waar u uw pakket bij de tweede keer wilt laten bezorgen. 

Bezorging pakket
Wanneer bezorgt PostNL uw pakket?

Gebruik de track & trace code om het pakket te volgen. Dat kan eenvoudig online. Ben u de eerste keer niet thuis? Dat kan. Dan komen ze de volgende dag bij u terug of ze bezorgen het direct bij een PostNL-locatie bij u in de buurt. Dit laten ze u uiteraard weten.

Bezorger gemist?
Als u niet thuis bent probeert PostNL het pakket eerst te bezorgen bij de buren. Lukt dit niet, dan laten ze een bericht voor u achter. Ze komen dan de volgende werkdag in de meeste gevallen nogmaals langs met uw pakket. Het kan ook zo zijn dat ze het pakket bij de tweede bezorgpoging direct naar een PostNL-locatie brengen. Dit laten ze je weten.

Lukt het ook de tweede keer niet om je pakket te bezorgen? Dan bewaren we het voor u op een PostNL-locatie bij u in de buurt. U heeft dan twee weken de tijd om het pakket op te halen. Daarna sturen ze het pakket naar ons retour.

 


 

Haal uw pakket op bij een PostNL-locatie wanneer het u uitkomt.
Vanaf € 6,25

Wij kiezen voor u de dichtstbijzijnde PostNL locatie uit. U krijgt een email van PostNL met een track & trace code, zodat u het pakket in de gaten kunt houden. U ontvangt een e-mail zodra het pakketje bij de PostNL locatie ligt. Als het pakketje 2 weken na ontvangst van het pakje op de PostNL locatie niet is afgehaald, sturen ze het pakje naar ons retour. 

 

U kunt het pakket direct laten bezorgen bij een punt van PostNL. In onze webshop kunt u hier voor kiezen tijdens het bestellen. Zelfs na de eerste bezorgpoging aan huis kunt u hier nog voor kiezen! Twee keer niet thuis? Haal je pakket dan binnen twee weken op bij een PostNL-locatie.

 

| Weten waar uw pakket is? Volg de zending via track & trace.

 

Direct laten bezorgen bij een PostNL-punt
Bij onze webshop is het mogelijk om je pakket direct te laten bezorgen bij een punt van PostNL Kies dan bij het afrekenen voor de verzend optie "PostNL Pakketpunt afhalen". Er is altijd wel een afhaalpunt bij u in de buurt. Is het pakket bezorgd? Via de app of per mail laat PostNL dit weten. 

Ook kunt u het pakket zelf volgen via de door ons meegeleverde track & trace code met de daarbij behorende link die wij direct na het verzenden naar het door u opgegeven mailadres sturen.

Op zoek naar een PostNL-punt?
Altijd dichtbij.

| Zoek een PostNL-punt.

 

Dit moet u weten over het ophalen

  1. Neem ter controle een geldig legitimatiebewijs mee (geen kopie).
  2. Haal uw pakket op binnen 2 weken. Daarna gaat het terug naar de afzender.


Iemand anders uw pakket laten ophalen
Geen tijd om zelf het pakket op te halen? Het is mogelijk om het door iemand anders te laten ophalen. Leeftijd maakt niet uit. Er zijn wel punten waar u rekening mee moet houden. 

Degene die het pakket ophaalt:

  • Neemt zijn geldige legitimatiebewijs mee (geen kopie).
  • Moet uw adres kunnen opgeven.
  • Heeft u een briefje in de brievenbus ontvangen omdat u niet thuis was? Geef deze dan mee.

 

Heeft u nog vragen over de verzending? Dan kunt u ons altijd mailen op info@retro-en-design.nl. U ontvangt zo snel mogelijk antwoord.

 

© 2015 - 2020 Retro & Design - 2nd hand collectibles - Webshop voor Retro-Vintage woonaccessoires | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel